Aqualogia és un programa educatiu d’Aigües de Barcelona destinat a centres escolars d’educació primària amb el qual transferim i compartim coneixements sobre l’aigua i el medi ambient. A través de diversos recursos interactius com vídeos, jocs i experiments, ens submergim en l’univers de l’aigua des d’una perspectiva sostenible i prenem consciència de la seva importància i dels seus cicles natural i urbà.

Posem a disposició del professorat aquesta eina didàctica en línia, adaptada a cada cicle educatiu, per a poder aprendre -des de l’aula o bé des de casa- els diferents usos de l’aigua, com arriba a les nostres llars i els tractaments que rep perquè sigui potable i per retornar-la en condicions al medi natural. I apostem per la ludificació per a tractar de manera interactiva la temàtica sobre el canvi climàtic i la responsabilitat de cadascú per a fer-hi front.

Mitjançant aquesta plataforma podreu disposar dels recursos necessaris per a treballar-hi durant tot el curs. Us facilitem també una guia docent per tal de poder seguir cada dinàmica i treballar els continguts.

El formulari següent permet demanar accés a la plataforma d'Aqualogia. Un cop enviada la sol·licitud, rebràs un correu amb les instruccions a seguir.
Expandeix-ho tot
Dades personals
Dades de l'escola
Dades per demanar accés a un curs